A Meu Ver!


3 years ♥


Three years ago, my plans worked out and I realized my teenage dream. We landed in San Francisco and I felt the fear of disappointment, but it disappeared so quickly and I fell in love with this wonderful city. I went to a lot of cool places, found amazing friends and found the love of my life, the place I want to live.

The best decision I made that year was to go there.

Sometimes I can't even u
nderstand how big this love is.
3 years of love. You own my heart. ♥

-----------

Três anos atrás, meus planos deram certo e eu realizei meu sonho de adolescente. Nós pousamos em San Francisco e eu senti o medo de me decepcionar, mas ele sumiu tão rápido e eu me apaixonei perdidamente por essa cidade maravilhosa. Fui a lugares legais, fiz amigos incríveis e achei o amor da minha vida, o lugar onde eu quero viver.

A melhor decisão que eu fiz naquele ano foi ir pra lá.

E às vezes nem eu consigo entender quão grande é esse amor que eu sinto.
3 anos de amor. Meu coração é seu. ♥





san francisco pic from flickr

Marcadores: , , ,


Melhor visualizado em 1024 x 768 - Counter: Site Meter